[Fun] Fwd: parytet

Artur Kozubski artkocoder w gmail.com
Sob, 19 Sie 2017, 01:23:01 CEST

A ja jestem oburzony, że ta cholerna grawitacja jest wprost proporcjonalna
do masy i ciągnie nieubłaganie. :-D Jestem oburzony, że nie przyjmują do
zawodów Strong Man ektomorfików, co mnie bardzo dyskryminuje i żądam kwot
dla ektomorfików! Kto dał im prawo być endomorfikami i mezomorfikami?

Niezła jazda - zwalniać gościa z pracy, bo napisał prawdę i oczywistą
oczywistość, że niewielki odsetek kobiet nadaje się do IT (programowanie,
administracja, analiza) i rekrutowanie na siłę z klucza płci, a nie
kompetencji zawodowych, jest kretynizmem. Drugi "łysenikzm" - zwalczano
jako "burżuazyjne przesądy": genetykę, teorię względności, cybernetykę,
mechanikę kwantową. Jak widać w dupach się przewraca to szukają
nieistniejących problemów. Przyjdzie ciapak, weźmie za mordę, zagoni do
garów, nałoży szmatę na łeb i się skończy zabawa. Bo dziwnym trafem te same
osoby chcą tu takich ściągać i stają w ich obronie. FUCK LOGIC!

Polecam książkę:
http://www.proszynski.pl/Modne_bzdury__O_naduzyciach_nauki_popelnianych_przez_postmodernistycznych_intelektualistow-p-3302-.html

"Modne bzdury. O nadużyciach nauki popełnianych przez postmodernistycznych
intelektualistów"

Polecam ten wpis:

https://medium.com/the-mission/im-an-ex-google-woman-tech-leader-and-i-m-sick-of-our-approach-to-diversity-17008c5fe999

To co ta mądra i inteligentna pani z Google zaobserwowała u swojej córki i
syna, ja dokładnie zaobserwowałem u swojej córki, co nawet sama mi
powiedziała. Jeśli IT to raczej w stronę grafiki, projektowania gier od
strony artystycznej i scenariusza, niż programowania gier, co zostawia
panom. :-) To jej słowa. Ma 13 lat. W programowanie nie dała się wkręcić
(ma mnie, moją biblioteczkę, Internet, itd.), ale w GIMP-a i inne wynalazki
typu Audacity to tak. Może kiedyś dorwie Blendera. Podsuwa mi ciekawe
pomysły na gry i sposób zarabiania na nich, ale nigdy kodować NIE BĘDZIE.
Jeden z jej kolegów już kodzi, ale mi podpadł zasraniec, bo powiedział, że
"C++ to słaby język". ;-) Takie obserwacje plus badania neurobiologów na
noworodkach i różnych gatunkach małp, gdzie wpływy kulturowe nie występują,
dawno zaorały pseudonaukę gender, która jak widać też chce walczyć z
genetyką i biologią jak dawni marksiści, czyli w sumie z realną
rzeczywistością. Pełen odlot. Teraz nowa ideologia to tzw. marksizm
kulturowy. Obraza rozumu.

Tak więc feministki mają: var bool dupy = true; o to jak jest zorganizowana
nasza biologia i rzeczywistość, i to głównie te, które same nie mają nic
wspólnego w dziedzinami ścisłymi i technicznymi. Co ciekawe te panie które
realnie wymiatają w IT, nie mają z tym problemów, że można je liczyć na
sztuki i mają takie samo zdanie jak panowie uznawani za szowinistów, bo
głoszą niepoprawną politycznie prawdę. :-D

In the copious hiring I did at Google, 97% of the people I hired were men.
I wrote reams of appeals to the hiring committee to make cases for
cross-functional candidates who would be great assets to Google, even
though a (typically) male dominated software engineering interview crew did
not find these candidates up to snuff. I had a 90+% success rate changing
the hiring decision for these candidates. Almost every one of these hires
made an amazing difference to the company. 98+% of these candidates were
men.

It’s not like I wasn’t trying to hire women. But I was working with a
candidate pool composed of 90% men. *Try software engineers with experience
in sensors, wireless and hardware stacks before angrily correcting my stats
there. *There was no way I was going to come out of that with a larger
percentage of women hires than I did.

I left Google to build UrbanAMA
<https://medium.com/urbanama/the-real-reason-we-built-urbanama-to-fit-in-and-yet-feel-human-797a72768571>.
As a woman entrepreneur, I wanted to build a company that had a diverse
team. I’m ashamed to admit that I’ve failed miserably so far.

We try hard, but again find ourselves with a 98% male candidate pool. *You
should know that we are an early stage startup that cannot afford market
salaries.* Despite that, we paid premium salaries to bring a few women who
did well in our interviews. But, they lacked the energy to put us into
overdrive. Worse, they were starting to drain the energy from the rest of
the team. Eventually, we had to do the right thing for the company and let
them go. I’m now back to being the only woman on the (tech) team.

That said, I’m proud to say that our freelance journalists on UrbanAMA are
predominantly women and are kicking butt on the AMAs they are hosting. You
should really check it out <https://urbanama.com/> if you haven’t — they’ll
blow your mind too!

But on the point of diversity in tech within the company, it’s a miserable
state of failure so far. And that’s not because we didn’t try.

I’m a mother of two kids — a 7 year old boy and a 9 year old girl. They
both generally have a reasonably good grasp of math and logic. You could
say *they are biologically meant to be fluent in math and analytics* (with
a mom that scored an 800 in GRE analytics and a dad that scored an 800 in
GRE quants, anything else would be unexplainable).

This summer, we got into beginner Python. The boy can’t stop taking on
problems while the girl has declared that she hates it. She’s very ready to
take on Photoshop and create filters and stickers for UrbanAMA though!