[Fun] No to sobie Belgia dosc mocno przejebala

Artur Kozubski artkocoder w gmail.com
Czw, 19 Lis 2015, 17:03:29 CET

A jak powiesz "Jak nie pasuje to wypierdalać do siebie." to będzie to mowa
nienawiści i faszyzm, nazizm, ksenofobia oraz rasizm. I to jest w tym
wszystkim najgorsze, a arabusy doskonale sobie z tego zdają sprawę.

Do wora "lewactwa": obrona praw zwierząt - tak jeśli mówimy o białych
europejczykach bez wyznania lub chrześcijanach, zakaz brutalnego uboju
rytualnego przez Żydów i Arabów nie bo multikulti, czy inne pierdolenie o
uszanowaniu tradycji i odmienności kulturowej. ta odmienność jest
podniesiona do rangi fetyszu - wszystko co swoje złe z definicji, wszystko
co inne super, choćby było gorsze od własnego. Jakaś chora ksenofilia.

Przecież wojownicy ISIS z Libii otwarcie to mówili na początku tego roku -
widzą to spierdolenie i będą z niego skwapliwie korzystać, bo są prawie
nietykalni u nas. Ty powiesz przykładowo, że kobiety zazwyczaj nie nadają
się do zawodów technicznych - patriarchalizm, przemoc psychiczna, kultura
gwałtu, itd. nawet jak przemawiają za tym twarde fakty. Muzułmanin mówi
otwarcie, że kobieta to jego własność i trzeba ją napierdalać, ruchać jak
zwierzę, itp. - odmienność kulturowa, uszanuj inność, wzbogacenie
europejskiej kultury. O chuj tu chodzi?!

Ostatnia akcja: Szumlewicz. Marsz niepodległości - zaorać, bo banda debili
(mniejszość) robi zadymę, więc winni są wszyscy i lepiej dmuchać na zimne.
Jednocześnie twierdzi, że w przypadku imigrantów wśród
których agresywna mniejszość (ale na tyle liczna, że stanowi poważne
zagrożenie) jest pomijalna i dmuchanie na zimne przez nie przyjmowanie ich
do siebie w tym przypadku to prawicowy populizm, ksenofobia, rasizm, itd.
No kurwa ja pierdolę. Co to za logika? Twierdzi, że boi się bardziej dresów
z flarami niż fanatyków religijnych ucinających głowy i wysadzających się w
powietrze, którzy są o wiele bardziej nieobliczalni niż najbardziej
pojebani kibole "patrioci", którzy, co by nie mówić, swoje Dżesiki traktują
lepiej niż och arabskie odpowiedniki.

Turbany to widzą - są może prymitywni, ale nie aż tak głupi, aby tego
kretynizmu nie dostrzegać i nie wykorzystać przeciwko Europie.