[Fun] No to sobie Belgia dosc mocno przejebala

Mariusz Paradowski indianin w indianin.net
Czw, 19 Lis 2015, 12:53:31 CET

On Thu, 19 Nov 2015 11:57:19 +0100,
in CAKR=w6=3308cL=JfWb5tEOWtZuptrHXsgZuvWVp7O3x3f-SnGQ w mail.gmail.com,
Artur Kozubski <artkocoder w gmail.com> wrote:

> Przeczytałem i jedna rzecz wymaga komentarza:
>
> "Jak mam szanować Belgów, skoro swoich rodziców na starość oddają do
> domów starców albo uśmiercają, aborcja jest u nich normalna, kościoły
> są puste, za to burdele pełne? Za co mam ich szanować?" - powiedział
> mi kiedyś marokański taksówkarz. I wielu muzułmanów tak myśli nie
> tylko o Belgii, ale i o całej zachodniej Europie, która ich zdaniem
> jest zdegenerowana i nie zasługuje na nic dobrego. A ta sama Belgia w
> imię poprawności politycznej nie walczy z np. radykalnymi imamami. Ci
> [...]

Masz racje Artur, zgadzam sie, ale mnie sie co innego kojarzy odnosnie
tego co wyzej. Jak cytat z kabaretu: "To sie kurwa wyprowadz!".

Jak mam szanowac arabusa, ktory tu przyjezdza i nie szanuje Europy, jaka
by ona nie byla? Wypierdalac, albo przymusowa eutanazja, albo chociaz
strzal ostrzegawczy w glowe :)
--
Mariusz Paradowski
System & Network Administrator