[Fun] No to sobie Belgia dosc mocno przejebala

Artur Kozubski artkocoder w gmail.com
Czw, 19 Lis 2015, 11:57:19 CET

Przeczytałem i jedna rzecz wymaga komentarza:

"Jak mam szanować Belgów, skoro swoich rodziców na starość oddają do domów
starców albo uśmiercają, aborcja jest u nich normalna, kościoły są puste,
za to burdele pełne? Za co mam ich szanować?" - powiedział mi kiedyś
marokański taksówkarz. I wielu muzułmanów tak myśli nie tylko o Belgii, ale
i o całej zachodniej Europie, która ich zdaniem jest zdegenerowana i nie
zasługuje na nic dobrego. A ta sama Belgia w imię poprawności politycznej
nie walczy z np. radykalnymi imamami. Ci ostatni, których coraz więcej się
pojawia, mówią wprost, że ich celem jest wprowadzenie w Belgii szariatu.
Belgistanu."

JKM dawno mówił, że tak to wygląda i muzułmanie w Europie tak właśnie
uważają - wtedy był uznawany oczywiście za oszołoma. A ta wypowiedź jest
potwierdzeniem jego tez 1:1.
Przedstawił dokładnie tok ich rozumowania. Oczywiście jak zwykle naraził
się, bo użył niekonwencjonalnej argumentacji w stylu "zaprowadzą jakąś
formę normalności przynajmniej", a chodziło
dokładnie o to. Brak zasad i spierdolenie umysłowe wraz z samobójczą
poprawnością polityczną zastąpi jasny zbiór reguł wyznawanych przez
agresywną kulturę arabską. I tylko tyle.

Bo jak nie nazwać spierdoleniem umysłowym akcji aresztowania kobiety w UK
za wpis na FB, że nie wpuści do swojego SPA arabów, podczas gdy policja
ochrania demonstracje
zwolenników szariatu palących narodowe flagi i niosących hasła pogardy dla
naszej cywilizacji, podczas gdy za spalenie flagi unijnej przez
Europejczyka, która nie jest flagą narodową, prokuratura od razu
zaczyna działać i pociąga się taką osobę do odpowiedzialności za
znieważanie symbolu? Jak nazwać popieranie ludzi, którzy chcą zabijać
homoseksualistów i traktować
przedmiotowo kobiety przez obrońców praw mniejszości seksualnych i
feministki w imię "tolerancji"? Jak można być ateistą lub nawet ateistą
antyklerykałem broniącym jednocześnie
o wiele gorszej religii? FUCK LOGIC!

Gdzie logika i konsekwencja w wyznawanych poglądach? Oto obecna Europa. I
takie wzajemnie sprzeczne poglądy nazywane są potocznie "lewactwem". Więc
nie jest to bynajmniej racjonalny liberalizm, a jego zaprzeczenie.

PS.
Wiecie, że Martin Schulz ma niepełne wykształcenie gimnazjalne, a w
młodości był rasowym działaczem komunistycznym? Tak samo Merkel, Barroso,
Ashton i reszta unijnej elity. Polecam poszukać
informacji na temat życiorysów ludzi ze szczytów władz UE i zapoznać się z
ich rodowodem politycznym. To są rasowi komuniści przefarbowani na
"socjaldemokratów, "chadeków", itp.