[Fun] Nie dogodzisz...

Artur Kozubski artkocoder w gmail.com
Pią, 29 Maj 2015, 14:49:28 CEST

Wyjebane na takie marudzenie - robisz coś i ktoś pierdoli, że źle, że nie
da się, żeś frajer, nie masz życia, nie cieszysz się życiem, itd.
Robisz odwrotnie i ten sam osobnik znowu uderza z innej nuty i też źle. Ten
obrazek świetnie to oddaje.

PS.
Pozdrowienia dla P. Ż i s-ki. Działa już "innowacyjnie" i buduje Nową
Wielką Polskę Innowacyjną? :-D
Jak tam code review? Odkryli już wstawki w Brainfuck i kod wykonywany z
komentarzy PHPDoc?