[Fun] Gdzie ja żyję???

Artur Kozubski artkocoder w gmail.com
Pon, 1 Cze 2015, 18:28:00 CEST

Odpowiedź z Mennicy Polskiej:

Szanowny Panie

Fakturę, na podstawie oryginału paragonu (z automatu ) otrzyma Pan
w Centrum Obsługi Klienta WKM na stacji metra Świętokrzyska, paw 1000E
(czynne pon-pt 08.00 - 18.00 )

K******* D********
Referent ds.Kontroli Jakości
Mennica Polska  S.A
telefon: (+48 22) 583-91-71
fax: (022) 654-79-38
----
Mennica Polska S.A.
ul. Waliców 11, 00-851 Warszawa
NIP 527-00-23-255, Regon 010635937
Kapitał zakładowy 51.337.426 zł (pokryty w całości)
KRS 0000019196, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy
KRS
----
Więcej drzew dzięki Tobie. Nie drukuj, jeżeli nie musisz.
----

Moja odpowiedź:

Witam,

Dlaczego nie możemy tego załatwić on-line jak przystało na standardy XXI
wieku? To się nazywa e-administracja?

Poprzedni bilet zakupiłem w automacie ASEC i nie dysponowałem nawet skanem
potwierdzenia (w automacie zabrakło papieru)
i wystawiono mi fakturę na podstawie zapisu w systemie informatycznym ASEC
oraz przesłanego przeze mnie potwierdzenia transakcji
na karcie płatniczej, którego nawet nie potrzebowałem przesyłać, jak się
później okazało (w systemie operatora biletomatów jest zapis
danych operacji ładowania karty wraz z jej numerem). Fakturę dostałem w
pliku PDF.

Ponadto widzę w stopce zdanie: "Więcej drzew dzięki Tobie. Nie drukuj,
jeżeli nie musisz." Zamierzam konsekwentnie stosować się do tej sugestii.

--
Pozdrawiam,
Artur Kozubski