[Fun] ;)

Izabela Brzeska iza.brzeska w gmail.com
Śro, 24 Gru 2014, 06:06:50 CET

Tyram ci ja w kuchni: jedną ręką zmywam, drugą gotuję, trzecią ziemniaki
obieram, kiedy z pokoju dobiega czuły głos mężczyzny mojego, który wyleguje
się na kanapie:
- Słonko moje ty śliczne, chodź na chwilkę!
No i biegnę, może chce się zreflektować za ostatnie przewinienia (lub coś
równie nierealnego).
- No co chciałeś, miśku?
- Nie mogę patrzeć jak tak tyrasz, zaharowywujesz się dla mnie... ...
- ...
- ... dlatego, z łaski swojej, zamknij drzwi od kuchni, proszę...

Gdy żona wszczęła kolejną awanturę, doprowadzony do ostateczności mąż
krzyczy:
- Nooo, teraz powiem ci całą prawdę. Dziesięć lat temu zagwizdałem na
taksówkę, nie na ciebie!

Przychodzi pijany małżonek do domu. Żonę to bardzo zdenerwowało, więc
wściekła pyta:
- Będziesz jeszcze pił?
Mąż siedzi cicho, więc żona powtarza:
- Będziesz jeszcze pił?
Mąż dalej nic....
- Odpowiedziałbyś w końcu, czy będziesz jeszcze pił?
Na co mąż z wysiłkiem:
- Oooooożeeeesssszzz, kurna, doobraaaaaaa, naleej...

Idzie pogrzeb. Tragarze niosą trumnę przekręconą na bok.
- Kogo chowają? - pyta przechodzień.
- Teściową - odpowiada jeden z żałobników.
- A czemu trumnę niesiecie bokiem?
- Bo jak ją przekręcić na plecy, to zaczyna chrapać.

[image:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/395787_333298423430061_1088096773_n.jpg?oh=04e93e547abfd5b85d070896783d8f79&oe=5508E665]