[Fun] Aaaa, niech stracę ;)

Izabela Brzeska iza.brzeska w gmail.com
Pią, 5 Gru 2014, 13:34:03 CET

Dlaczego warto wytatuować sobie na penisie 1000 $?
- możesz bawić się swoją kasą
- możesz patrzeć jak twój kapitał rośnie
- twoja kobieta może ciągnąć ile chce a ty będziesz mieć z tego przyjemność.

Dwoje młodych w intymnej pozycji:
- Ale jest cudownie!
- Właśnie chciałam powiedzieć, ale z ust mi to wyjąłeś

Późnym wieczorem w parku na ławeczce siedzi dwoje młodych. Księżyc
wychodzący zza korony drzew zaczyna ich powoli oświetlać. Dziewczyna
przytulona do chłopaka bardzo mocno wpatruje się dokoła w gwiazdy. Młodzian
w pewnym momencie pyta:

- Czego szukasz?

- Patrzę, gdzie w tej chwili jest Wielki Wóz... bo dyszel już mi wjechał do
dłoni!

Jedzie babcia windą i na którymś z pięter wsiada młody chłopak w dresie.
Babcia na niego patrzy i pyta grożąc mu parasolką:
- Gwałcić będziesz?
Młody na to:
- Nie, no co ty, babcia, ja nie z tych!
A babcia: